Shoppat badrum

Fast inte till vår lägenmhet dock :)
Charlies mamma ska göra om sitt ena badrum och jag o Charlie var med som smakråd idag. Det slutgiltiga resultatet kommer nog att bli lysande tror jag. Jag skulle vilja fixa till något mer i vårt badrum också, dock så är det väldigt litet men otroligt fint. Men kanske ännu en uppfrächning med nya fogar mellan kaklet och kanske kanske någon gång fixa golvet lite. Fast jag gillar ju å andra sidan att det är lite retro trashigt sådär :P
Nej det finns faktiskt saker som känns viktigare. Typ måla och tapetsera köket, köpa större säng, fixa olivträd, nya filtar, fårskinn och en fåtölj.
Planerar dock en makeover i min garderob först. Då alla mina kläder alltid tycks ligga i en hög på golvet oavsett hur mycket jag städar så har jag nu insett att det här inte funkar längre. Det är ju löjligt att det skulle vara så svårt att hålla ordning på sina kläder. Hade tänkt hänga upp en extra stång på den lediga väggen och köpa massor med galgar och s-krokar sen bara tjoff upp med alla klänningar och väskor längs väggarna och taket. Borde dessutom skaffa mig en skohylla i garderoben då min lådhög börjar bli väldigt hög nu. Det känns både smart och dumt att ha skorna i sina lådor. + därför att skorna inte blir dammiga och inte ligger o skaver på varandra. - därfr att lådorna tar upp väldigt mycket onödig plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0